Pages

Friday, October 8, 2010

Xlalu makan...

Huhhh.... nape aku xde slera nak makan plak skg.... pagi td mam maggie g0reng... sparuh je, pastu bagi kt b0boy... b0boy da mam puree (kalaw xsalah eja) dah tu + plak dgn maggie aku... lg bsar la dia nt.... Aku xbrpa lalu nk makan la skg... tengah hari td plak, lpas b0boy smbahyang Jumaat kuar mam ngn ngn dia kjap... pg kdai hjau tu.... minum limau ais je.... xlalu nk makan pape.... asyk rs nk t'muntah je..... tp xmuntah pn.. (#_#) hurmmmm....

Puas dia d0k cramah kt aku... xksian kt bby ke?? aku xmaw mam, xmakan asid f0lic lg,ksihatan kna jga laa... bla bla bla... last2 aku trik muka.... Asyik pentingkan bby je, gurl2 xpnting laa?? huh! Jeles rr.... hahaha.. 2 bl0m kuar lg bby 2 da jeles2 dah... Kalaw da kuar nt tataw laa.... Pastu bru dia dk pjuk s0h aku jga diri ngn jg bby... Bkn aku tamaw mam,xde slera... aku ingt lpas mkn t/hari bru nk makan asid f0lic tuh... da kena b'leter plak... hehehe... tp aku suke, nmpak cute sgt b0boy dk bg nasihat dkt bini dia yg dk wat muka sp0sen nih... :) Aku suke cgt2 bla dia dk wat amek brat 0ver2 dkt aku... hehehe...

Pastu dia s0h aku mam gak... aku nk nsi putih aym kunyit... dkt kdai hjau 2 mana la nk ada nsi ptih aym kunyit.... last2 pg cafe mesra plak.... Jam da 2.30 dah... aku nk tapaw, dia ckp s0h mam kt c2 je.... tk0t aku makan sikit la 2.... Ermm... cdap! lalu plak aku mam.. mybe sbb ada terung masak sambal sma k0t... Fav aku tuh... len kli klaw tringin da taw la kt mana ada... aku ingat cafe mesra tu jual msakan panas je, nasi campur pn ada rupanya.... Cian b0boy ikut je apa aku nak... hehehe... sbb aku pregnant! Best kan??




Da dkt pkl 3 dah bru aku nek.... huhuhu.... aku xsuka xmenepati waktu b'kerja (baek la k0non) hahaha.... Boboy ckp ptg nih ada jamuan hr raya dkt SPNB.... huhuhu... pkl brapa nk blk tataw la hri ni... ckp kjap, tp tataw r cmna... skg da dkt pkl 6 xblk lg... Harap2 xlewat sgt laa... Huh! Da pkl 6??? lupa mam buah.... nak kena b'leter lg ngn encek hubby nie.... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...