Pages

Wednesday, January 4, 2012

Makcik Kerepek.......

Dengan muka serabainya
aku bangun n kluar dari umah rai,
tunggu lan mai ambek....
dan dengan serabainya
dia ambek aku n pegi tinggal aku dkt kdai minum....

Dduk d sudut tepi sekali....
tepi pintu masuk......

Dengan serabainya menghir0p teh tarik s0rang2...
Melayan blues...
Memandang jauh 100meter ke langit di luar kedai.....
Mencari- cari kalaw ada bintang & bulan.....
**c0verline lepak s0rang2 tengah malam dgn baju keje lg...

Tiba-tiba...................

Datang s0rang makcik separuh abad menghampiri aku....
"adik....."
"adik....."
"adik....."
"nak krepek x dik?"

Terhenti lamunannnnnnnnnnnnn aku....




malas dah nak tulih smp habehhhhh............. :p


.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...