Pages

Wednesday, April 18, 2012

Birthday Husband

HOMaigOd..... 


lagi 2 hari.... 
aku xtaw nk bt apa lg.... knp aku xsited sgt ehhh???
hahaha.... mcm first time nk jumpa pulak....
padahal ni dah kali ke..... brpa ek sambut birthday laki aku??


Erkkk.... tp ni first time date dgn dia lepas dah ada anakkk... 
hahaha.... tipuuu.... hr tu dah kuar tgk wayang ngn dia b'dua, tp siang...
tp skg ni b'k0bar2 gilerrr.... aku bru je lepas tempah meja untuk dinner..
dekatttt..... dekattt.... Cruise Putrajaya!!! hahaha... bapak mahal.. tp sab0rkan jela.... setahun skali k0t..... aku yg xsabar2 nihhhh.... =)


Hadiah bl0m bli lg, tp aku dah s0h member aku tl0ng blikan...
 (xsure lg dia nk bli apa)b0ley cm 2??? 
kekeke.... xpela, asalkan ada hadiah....
thanks a l0t my best fren! Mijahhh... 
Luvvvv u s0 muchhh muchhh mell0www...


Haaaa.... kek pulak aku xtaw cmner.... tapi.... tapi.....
aku dah pesan dkt wawa s0h bli BUNGA dkt Camer0n Highlands time dia pg kursus mggu lepas...
tahan ke bunga tu aku simpan dlm fridge dkt smggu dahhh.... aku xpg jenguk pn bunga 2 dah jadi cmna.... 


Ingat nk letak hadiah dalam bakul, pastu letak bunga skeliling dalam bakul 2... ( idea kak yana) Hahaha.... harap2 surprise aku menjadi laaa...


Aminnnn.....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...