Pages

Monday, July 12, 2010

Baru Balik Dari Klinik

Huhhh... Boring gler kena pg klinik lg mggu dpan...

Ades... pe la yg aku da wt smp kena g klinik lg... Nk kata aku xmakan ubat bt0l2 lpas pegi HUKM mggu lpas pn x jgak... Aku foll0w je pe dktor tu s0h wat... Hampeh t0l...



Ermm... mybe dugaan nt0k uji kesabaran aku kot...

Da bpe kali aku nk p0sa xjd jd... hurm, tk0t xsmpat ganti bg abes ja...

da la p0sa da nk dkt dah...



Hurm... tetiba tringat kejadian kt klinik tme aku pg chek0ut td...



Nurse : Tolong isi alamat ngn no fon.

Aku : Ok

Nurse : Bayar RM1

Aku : Kalaw g0v. pn kna byar jgk ke?

Nurse : Ada surat GL x?

Aku : Bukan Pakai HRMIS dah ke?

Nurse : Sini klinik kcik je, xpkai, kna byar..



Hurm... masalah aku sbnarnya bkn psal bayaran tuh... tp nurse tuh yg s0mbong tahap gaban+membebel dkt org yg xdduk dkt kerusi... HuH!!~~ No Manner!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...